پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
جنبش امت

حوزه/ جنبش امت در بیانیه ای پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم موقت صهیونیستی که در چارچوب پاسخ به ترور رهبران شهید انجام گرفت، تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش امت در بیانیه ای پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم موقت صهیونیستی که در چارچوب پاسخ به ترور رهبران شهید، شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، دبیرکل حزب الله، شهید سید حسن نصرالله و فرمانده سپاه قدس، شهید عباس نیلفروشان انجام گرفت، تبریک گفت.

این جنبش افزود: این ضربات دردناک به رژیم موقت، بخشی از شجاعت مجاهدین در برابر آنچه این دشمن جنایتکار مستحق آن است به شمار می رود.

جنبش امت تصریح کرد: این پاسخ پیامی قوی برای دشمن فاشیست در مسیر بازدارندگی و مهار تروریسم آن است و پیامی است که قلب و دل صدها هزار خانواده فلسطینی و لبنانی و مردم عرب و آزاده جهان را خنک کرد.

این جنبش لبنانی بیان داشت: ضربات مبارک ایران، سردرگمی و هراسی که در رژیم اسرائیل به وجود آورده و ترسی که در دل گله های شهرک نشینان و سرکردگان آنها ایجاد کرده، ضعف و شکنندگی بزرگ رژیم صهیونیستی را با همه اجزای آن آشکار می کند.

این جنبش این پاسخ قوی و مبارک را به امّت تبریک گفت و به رهبری و مردم ایران که همواره در گفتار و عمل تأکید می‌کنند که فلسطین مسئله اصلی است، درود فرستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha